Pašteta iz ostankov pečenke

Ena hitra in slastna. Včeraj smo preizkusili eno od predpripravljenih pečenk, ki se jih dobi pri mesariji Marinček. In ker je bila malo večja, mi je en kos ostal v hladilniku. Ker si je klientela zaželela naslednji dan pico, sem iskal idejo, kaj naj s tem kosom naredim.
In zmagal je recept za pašteto iz tretje knjige Novakov, ki je enostaven in hiter.
Edino vidim, da bo čas za nov palični mešalnik...

Sestavine:

  • Ostanek pečenke (do pol kile)
  • 3 kisle kumarice
  • pol manjše čebule
  • kapre
  • žlica dijon gorčice
  • žlica masla
  • sol in poper
  • žlica olja
V mojem primeru sem imel samo dobrih 100g pečenke, tako da sem količine zreduciral na žličke namesto žlice.

Pečenko očistimo "pretiranih" kosov maščobe in kosti. Razrežemo na kocke.

Čebulo, kapre in kumarico sesekljamo.

Vse skupaj damo v multipraktik (oziroma v tem primeru zaradi manjših količin - sekljalno posodo paličnega mešalnika) in zmelješ po okusu - grobo ali fino.

Namažeš na kruh in dober tek.

Komentarji